16.

Ma ne,ja ne mogu vise ovo rano ustajanje nakon pijanke.Ne mogu ni odbiti komsijinu decu kada traze Beksa da se igraju,onda ga samo zbog njih okupam i ocetkam,da se ne najedu njegovih dlaka (moram pitati veterinarku zasto se tako jebeno linja,nikad nisam zelela tepih u kuci,ali odjednom sam ga dobila).Zbog svoje dece ne bih to uradila ni sebi ni njemu,ali ovu volem i to ti je..a i nisam do sad skontala da je narastao,valjda mu se dlaka bila slepila,jebem li ga.
Elem,zbog raznih seminara po belom svetu,sama sam u stanu mesec dana,haos je i u glavi a i stan bogami vapi sa metlom,priznajem.Jako sam losa,opijam se svaku vece,ludujem sa raznim devojkama,jbt,ovaj Bgd je postao leglo maloletnih lezbejki,a i ove starije,msm nije da ih nema,ali bez obzira na sve,stoicki sam izdrzala sve i nisam prevarila moju ljubav,moram reci da skoro pa ne radim,ali 5 sati pre roka,lomim noge i sve da predam tekstove,valjda sam jos zeljna dokazivanja.Evo,posto sam olaksala dusu i priznala sve,idem dumrem od mamurluka!

Komentariši